piątek, 28 września 2012

Dzien chłopaka

hejjka ;D Dziewczyny co kupujecie chłopakom? Bo u mnie to jak zawsze ;(( . Jestem skarbnikiem i wszyscy myślą, że jak nim jestem to mam wszystko kupować. ;/ Bo tak miałam jutro z moimi kolezankami pojechac do miasta żeby im coś kupić. No i moja kolezanka się zgodziła, ale jak to ona zawsze dzień przed powie że nie jedzie bo uwaga uwaga : jej się nie chce. No i jak zawsze zostałam z tym sama. I dodam jeszcze, ze ta dziewczyna jest zastępcą gospodarza i powinna jechać. I trudno ja sama jechac i sama tego kupowac nie będę. Zawsze na wigilię i dzień profilaktyki kupuje sama, one praktycznie nic nie robią. I ten jeden jedyny raz nie mogą się poswięcić. Poprostu brak mi słów na nie. A wy co im kupujecie? :D

2 komentarze:

Marlena Pyszczek pisze...

My po prostu jako 3 gim. zorganizowaliśmy dyskotekę i wybory Mistera. I zamówiliśmy pizzę dla chłopaków z klasy :>

spojrzenie na kulturę pisze...

my kupiłyśmy im śmieszne zegarki