niedziela, 9 września 2012

Pierwszy weekend roku szkolengo

Hej! ;D Jak minął Wam pierwszy weekend w roku szkolnym? Bo mi nawet dobrze . ;) W piątek zmęczona wrociłam ze szkoły i reszte dnia odpoczywałam (od szkoły). W sobote pomagałam mamie, a w niedziele po kościele pojachałam z mama, tatą, siostrą, bratem na zakupy :D. a teraz są u nas goscie. :D.  Lekcje już odrobione, wystarczy się jeszcze troche pouczyć i koniec na dzisiaj, bedę siadziała przed telewizorem i oglądała Must be the music lub Master Chef, lub Kocham cie Polsko. (nie wiem na co się zdecydować) ale wydaje mie się że będę skakała po kanalach. :D A Wy jaki macie plan na reszte dnia?

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Weekend świetny ;DD byłam na urodzinach przyjaciela było niesamowicie ;D

Unknown pisze...

weekend był super ;D Bardzo fajny blog ;) podoba mi sie ;p zapraszam do mnie ;) http://domi816.bloa.pl/

DariaEF pisze...

weekend był świetny tylko skończył sie za szybko :/
megaa blog ;d

ewaa-farnaa-ef.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Ten weekend zdecydowanie zbyt szybko się skończył.
http://skinny-yea.blogspot.com/