poniedziałek, 3 września 2012

Rozpoczęcie roku szkolnego

No cześć! Wakacje się skończyły, więc trzeba będzie chodzic do szkoły ;/ . Do której klasy teraz będziecie chodzić? Ja, jak wspominałam już wcześniej do trzeciej gimnazjum. Moze teraz postaram sie Wam w skrócie opowiedziec jak minął mi początek roku szkolego. A więc: Wstałam o 7, zjadłam sniadanie ubrałam sie, uczesałam, ogólnie ogarnęłam się przed wyjściem. O 8 byłam na  Mszy w kościele. Potem było uroczyste rozpoczęcie roku szkolengo na scenie w mojej miejscowości. Bardzo sie ucieszyłam, gdy zobaczyłam moje przyjaciółki i znajomych. Potem wszyscy poszli do swoich klas. Okazało sie, że do mojej klasy dołączył nowy kolega, który niezdał. Wychowawczyni podała nam plan lekcji. Okazało sie, że prawie codziennie bedziemy mieć siedem godzin. Ale on moze się jeszcze zmienić. Gdy siedziałam w sali razem z moja klasa, zdałam sobie z tego sprawę, że tak naprawdę przez te dwa miesiące mi ich brakowało. Nie chodzi tylko o to, że chcę chodzic do szkoły sie uczyc, ale tez o to, że chce się spotykac ze swoimi znajomymi. A Wam jak minęło rozpoczęcie roku? Jaki macie plan na jutro ? ;D. O bym zapomiała. W związku z tym, że rozpocza sie nowy rok szkolny i musze poswięcać tez czas na nauke, więc posty bedą publikowane w określonych godzinach. UWAGA! Zagadki i inne posty bedą publikowane codziennie (z wyjątkiem środy, soboty i niedzieli) o godzinie 15 (lub jej okolic, np. 14,50 , 15,30 , 16,00) W środę posty nie beda dodawane. A w sobote i w niedzielę posty będą publikowane o nieokreslonej godzinie, czyli wtedy kiedy będę siedział na komputerze ;D. 

1 komentarz:

Unknown pisze...

ja tez do 3 gim. ;)
bardzo fajny blog ♥
zapraszam do mnie
niekonczacy-sie-sen.blogspot.com