piątek, 9 listopada 2012

Piątek ! ;D

No nareszcie jest piątek ;D. Dzisiaj na technice robiliśmy sałatki. Ja z moja koleżanką z ławki wybrałam sałatkę z tuńczykiem. Taka trochę nie za dobra wyszła, ale i tak dostalyśmy szóstki bo moja przyjaciółka wycieła z papryki serduszko ;p. Niestety zapomiałm zrobić Wam jej zdjęcia. ;D Dzisiaj miałam tylko sprawdzian z matematyki. Łatwy był, dostałam piatkę. Zadanie dla chetnych zrobiłam prawie dobrze. Była funkcja f(x)=|x-1|-2, a ja pod x podstawiałam tylko liczby dodatnnie, a powinnam i ujemne, (pewnie  i tak nic nie zrozumieliście, ale dobra) I dlatego chyba nie zaliczyla mi tego zadania. Bo powiedziała, że dostałam tylko 5, nawet plusa mi nie postawila ;/ Ale co tam, obejde się bez plusa. ;D. Dzisiaj nawet pokłóciłam się ze swoja druga przyjaciółką, ale chyba juz sie pogodziłyśmy . Jutro jade do miasta z moimi przyjaciółkami, juz tyle razy sie umawiałyśmy a zawsze nie wypliło. Mam nadzieję, że tym razem się uda. Milego weekendu! <3

Brak komentarzy: