sobota, 1 grudnia 2012

Orbit ;D

Aż wstyd się przyznać, że nie pisłam tu nic przez 16 dni. Przepraszam Was, ale nie miałam czasu. Jest coraz więcej nauki. A jeśli chodzi o próbne testy gimnazjalne to jeszcze będziemy mieć jeden w grudniu lub w styczniu. :D. Jak minęły Wam Andrzejki? Ja dzisiaj bedę miała gości, bo wczoraj były imieniny mojego taty. Moja siostra kupiła gumy orbit z bryloczkiem "pączkiem" wzięłam go sobie. W tamtym tygodniu pisałam opowiadanie na konkurs z polskiego. Podejrzewam, że wyniki będą dopiero przed świętami. To taki nasz gminny konkurs. ;D . Niżej miacie kilka fotek "pączusia" :D. Niestety te zdjęcia na aparacie wyglądały zupełnie inaczej. Ale trudno ;D. MIŁEGO WEEKENDU ;D. ! 





1 komentarz:

Olka pisze...

mam takiego pączusia ^ ^
I mam jeszcze tego "banana' z orbitek :D

teraz poluje na resztę breloczków z orbit ale jakoś nie ma ich w sklepach, które są u mnie w okolicy.

Ładne sa te zdj. :D

No wstydź się, że tak długo Cię nie było :D

Tęskniłam za Twoimi wpisami xD


Pozdrawiam ;*