sobota, 15 grudnia 2012

"Pierwsza miłość"

Hej :D. Oglądacie serial "Pierwsza miłość" na polsacie? Czy Hubert wyzdrowieje po tym jak spadł w czasie spinaczki? Jak myślicie, Marysie będzie jeszcze kiedyś z Pawłem? Mi sie wydaje, że tak. Bo przecież są oni jakby głównymi bohaterami. ;D . Szkoda, że "Julia" sie  skończyła. ;d Dopiero dzisiaj oglądałam powtórkę ostatniego odcinka. xd. Zmieniając temat w nadchodzącym tygodniu postaram się zrobić zdjęcia mojej klasy po ustrojeniu na konkurs świąteczny. Jest  bardzo ładna. Wczoraj byłam w mieście, żeby kupić sobie coś na święta. Ciężko było mi cos wybrać. Chyba ze trzy razy obeszłam z siostrą całą galerię. Ale na szczęście sobie kupiłam bluzkę, którą będę miała na Wigilii. (przed Wigilią zrobię zdjęcie jak wyglądałam, bo teraz nie chce mi się robić samej bluzki ;D) A propos kiedy macie Wigilię klasową? Bo ja już w czwartek. W środę muszę wybrać się na zakupy i kupić coś do jedzenia ( tak to marna praca skarbnika, ale i tak ją kocham <3!). Miłego weekendu życzę .:D 

Brak komentarzy: