sobota, 5 stycznia 2013

Chórr...:)

Kompletnie nie wiem o czym ma być ta notka. Postanowiłam coś tu zamieścić, bo już całkiem nikt nie bedzie odwiedzał mojego bloga. Chodzę do szkoły zaledwie 3 dni, a już mam zapełniony przyszły tydzień kartkówkami i sprawdzianami. Na szczęście chyba do 15 stycznia są wystawiane już oceny długopisem, a od 28 stycznia są już ferie <3. A Wam do kiedy wystawiają oceny?  Jest u Was śnieg? Bo u mnie od świąt go nie ma ;). Moja siostra chodzi do liceum, i jest w chórze. Jutro mają jakiś koncert w Katedrze, więc ja, mama, tata i mój brat jedziemy go zobaczyć ;) Ja sama jestem w chórze, ale takim w gimnazjum, i nie dajemy koncertów. A Wy należycie do chóru? Zamierzam kupić nowy aparat cyfrowy. Znacie jakies dobre? Jeżeli tak, to proszę napisz w komentarzu lub podaj link :) Z góry dziękii. ;D


3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ja nie należe do żadnych chórów :D

U nas też 15 stycznia wystawiają oceny. a 12 stycznia mamy choinkę.

Obserwuję ^^

pozdrawiam i zapraszam zakreconyswiatolki.blogspot.com

Lol pisze...

hehe ja śpiewałam w 1 kl.gim ;)

Unknown pisze...

Nie nalezę do żadnego chóru ,ale gratuluję.