poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Koniec wakacji

No cześć! ;D Na początku chciałabym zapytac się Was jak minał Wam przedostatni weekend wakacji? Mi fajnie. Właśnie wczoraj odbyły się dożynki (patrz post niżej), i później była dyskoteka. I było nieźle ;).  No i teraz przechodzę do tematu tego posta. Niestety dzisiaj jest juz ostatni poniedzaiałek, który jest wolny od szkoły w te wakacje.! ;/ Macie juz kupione wszystko do szkoły? Bo ja tak, juz jestem przygotowana fizycznie, tylko psychicznie jest trochę gorzej ;D. Ja teraz idę do trzeciej gimnazjum a Wy? Cieszycie sie, że juz za tydzień do szkoły ? ;D 

3 komentarze:

myworld pisze...

Nie. Ja chcę jeszcze wakacje! ! ! !
zapraszam do siebie foolishhope.blogspot.com/

Lol pisze...

ostatni tydzień całkiem spoko ;D ale do szkoły nie chcę wracać, zapraszam do mnie ;D

Sone pisze...

Fajny blog, obserwuję i zapraszam do mnie http://hurtowniamarzen.blogspot.com/