środa, 22 sierpnia 2012

Dożynki

W niedzielę w mojej miejscowości będa odbywały sie dożynki. Niektóre moje koleżanki beda grac w przedstawieniu, a ja robie kłoski i bedę je rozdawac ludziom. Ale najpierw może napisze jak to sie w ogole stało że pierwszy raz biorę udział w dozynkach ;D. No to zacznę od początku. W poniedziałek rano pojechałam z moją o rok starsza siostrą do miasta, bo chciała iść zobaczyć czy jest już wywieszka książek w jej nowej szkole. Okazało się, że była ta sama co w internecie -.- . Gdy juz byłyśmy w mojej miejscowości i wychodziłyśmy z autobusu usłyszałam śpiew dziewczyn `a gdzieś ty bywał czarny baranie, czarny baranie...` (wiem bardzo fajne piosenki tam  śpiewają ;D) i postanowiłam tam do nich pójść. Gdy doszłam na scene okazalo się, że nauczycielka od angielskiego mnie woła. (nawet o tym nie wiedziłam) I zapytała się mnie czy moge robić kłoski na dozynki. Zgodziłam sie wzięłam tam jeszcze moja przyjaciołkę. Teraz codzinnie musimy chodzic na 10 do szkoły i robić te kołoski. Właściewie to byłyśmy i będziemy tam tylko we wtorek, środę, czwartek i potem w niedziele na dozynkach :D. Czy w Waszej miejscowości tez  są organizowane takie dozynki? 
 

7 komentarzy:

piszecomysle pisze...

No u mnie mają być.
Fajny blog.:D
wpadnij do mnie
opowiadanie-1d-boys.blogspot.com

Daria pisze...

W mojej miejscowości nie ma dożynek, a szkoda. A ta piosenka co śpiewały jest świetna, uwielbiam ją śpiewać z moją babcią. Miłych dożynek.
http://best-song-in-the-world.blogspot.com/

Paulina D pisze...

Fajny blog ;) zapraszam do mnie www.helo-fashion.blogspot.com

Tyśka pisze...

w mojej nie, ale w pobliskich wsiach tak ;)

Lol pisze...

obok mojego miasta w tych małych miejscowościach też są dożynki ;D

Paula18 pisze...

Dożynki zawsze spoko ;DD kokoko .! zapraszam do mnie http://my-live-and-your-live.blogspot.com/ dopiero pierwszy wpis ;(( zero komków

Anonimowy pisze...

Bardzo fajny boog