sobota, 18 sierpnia 2012

Które wybrać?

Hejka! ;d Dzisiaj kieruje do Was pytanie ;D. Może zacznę od początku. Podobają mi sie te buty, tylko nie wiem w jakim kolorze je kupić. Mi najbardziej podobaja się te beżowe, a moja mam twierdzi, że lepiej jakbym kupiła sobie te szare, bo nie będa się tak brudzić i rysować. No i właśnie nie wiem jakie te buty kupic . ;D Chciałabym abyście mi pomogli podjąć decyzje. Więc kieruje do Was pytanie które buty mam kupić ? Sa one w CCC za 119.90zł. 

Tak wyglądają beżowe: 

Tak szare: 

A moze lepsze brązowe ? :


Które są ładniejsze ? i które mam kupic? 

12 komentarzy:

Ania pisze...

beżowe są najlepsze :D

Julie† pisze...

Najlepsze są te beżowe :-)
+ obserwuję :-)
1juulie1.blogspot.com

Maaika pisze...

Szare, albo brąz. Ale szare xD ładne tak wgl ^^

Lol pisze...

beżowe

dibidibidab pisze...

O jaa :3 ale śliczne. Mi się najbardziej podobają te pierwsze ;)

Olga pisze...

Beżowe są zdecydowanie najlepsze :)
PS. Świetne buty! :D

Asiaa pisze...

Też mi się podobają widziałam je na str ccc .:D
Zapraszam do sb :
http://artistic--disorder.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

te pierwsze najładniejsze. ;D

Anonimowy pisze...

Beżowe najlepsze, mam podobne :)

Alex pisze...

Mi też się bardziej podobają beżowe;)
Ale szare też niczego sobie.

Kokosanka pisze...

beżowe!

Agata pisze...

te ostatnie są super:)

mylifeisfashionblog.blogspot.com
nowa notka , zapraszam :)