piątek, 21 września 2012

;)

Siemka! ;d. Jak Wam minął kolejny tydzień szkoły? Bo mi nieźle ;D . No było pare niezapowiedzianych kartkówek ale mam nadzieję, że dobrze mi poszły. Wczoraj było zebranie rodziców - wywiadowka ^^ . I wczoraj dostałam zaproszenie dla rodziców na rozdanie stypendium, czyli w środe będzie mało lekcji ;D . Dzisiaj było sprzątanie świata. ;D Śmieci zbieralismy w lesie. A i w czwartek zapisałam się na konkurs z fizyki, trzymajcie kciuki ;) , bo etap szkolny juz 17 października ;> . No i na reszcie ksiądz zgodził się, abym czytała w Kościele, bo chciał żebym spiewała w scholi jak w tamtym roku, ale ja nie chcę, bo te dziewczyny troche słabo spiewają, no ale jest coraz lepiej :D. Jutro jade z mama i siostra na zakupy, mam nadzieję, że coś nowego sobie kupie :D . Jakie plany macie na weekend ? A Wam jak minął ten tydzień? 

1 komentarz:

mvrtyn4 pisze...

U nas dzisiaj odbierali stypendium...3 stówy. o.O .
jakie plany ? Siedzenie w domu bo zimno chyba, że w ndz wybiore się na odpust. ♥

craazy-world.blogsot.com .
skomentuj notkę, zadaj pytania ! :D
prosze ;*