niedziela, 23 września 2012

Wiosna czy jesień?

Hejoo ;D. U mnie wczoraj padało ;/ No wczoraj był pierwszy dzień jesieni to nic dziwnego ;D. A dzisiaj świeci slońce, ale wieje wiatr ;p . Dzisiaj rano byłam w Kościele, i jak pisałam wcześniej czytałam czytanie, prawie w ogóle sie nie stresowałam ;D. Teraz powinnam sie uczyc na jutro na kartkówke z chemii i geografii, ale doszłam do wniosku, że pouczę sie później ;D musze troche odpoczać ;). a Wam jak rozpoczął sie dzisiejszy dzień? Co wolicie wiosne czy jesień? ;d. 


2 komentarze:

Luizka pisze...

Super blog ;) Fajnie gdybyś zmieniła trochę wygląd !! ;) Obserwuję ;) Zaglądaj do mnie częściej ;)

Karolina pisze...

Leże chora w łóżku. Jutro chce iść do szkoły i też mam jutro kartkówki tylko że o wiele więcej. Ja lubię i wiosnę i jesień :)
Zapraszam do mnie na bloga :)