piątek, 26 października 2012

No siema ;D

Jak tam u Was? Narszecie już weekend, a potem tylko do środy do szkoły i wolne ;D . A właście Wy w środę przed Wszytskimi Świętymi idziecie do szkoły? Bo ja tak. ale słyszałm, że niektóre szkoły nie idę. I mają dobrze ;). Zbliża się listopad, a chyba 13,14,15 mam próbne egzaminy ;/. A Wy już wiecie kiedy macie? Cały tydzień nie byłam na komputerze, więc musiałm nadrobić zaleglości na blogu, facebooku, bestach ;D. Ale już jest okey. Wieczorem zamierzam oglądać "Got to dance" i "Rodzinka PL" ale i tak pewnie  na drugim odcinku rodzinki zasnę. :d Przez cały październik musze wstawać 6.35, bo chodzę rano na różaniec, a nie chcę chodzic po południu. Dzisiaj miałam sprawdzian z angielskiego, ciekawe co dostanę :D. A Wy jakie macie plany na piątkowy wieczór? To prawda, ze jutro ma padać śnieg? 

1 komentarz:

Unknown pisze...

Witaj!

Dobrze , że chce Ci się tak wstawać rano , ja bym poległa . Ja o śniegu nic nie słyszałam i mam nadzieję , że nie zrobi mi takiej niemiłej niespodzianki .

Jeżeli masz czas , zapraszam Cię na mojego bloga : www.bringmethathorizo.blogspot.com

Dopiero zaczynam , ale mam nadzieję , że Ci przypadnie do gustu.

Dodaję Cię do obserwatorów i liczę na to samo.