czwartek, 1 listopada 2012

;D

Hejj ;D. Dzisiaj jest Wszystkich Świętych. Już byłam na wszystkich cmentarzach. Wczoraj byłam na zakupach kupiłam  sobie taki fajny czarny płaszacz i szalik w kolorze musztardy :D. Nareszcie jest trochę dni wolnych ;D. Cały czas czuję sie jakby była niedziela ;D . Bo jest już 16 a ja nie odrobiłam lekcji, cały czas mi sie wydaje, ze jutro trzeba isć do szkoły :D. A co tam u Was słychać? Jesteście juz przygotowani na śnieg? A moze u Was jest juz śnieg? ;D bo u mnie był juz ale tylko na dwa dni ;)  Mam nadzieję, że jeszcze wpadnie do nas i zostanie na dłużej <3 


4 komentarze:

Naliex pisze...

jak u Ciebie zimowo już :) lubię śnieg ale nie ten mróz.. :(

jezykimoje pisze...

U mnie jeszcze nie padał śnieg, jestem z gdyni :D

Jaa też mam wrażenie, że trzeba iść do szkoły xD

zapraszam do mnie: http://myworld-anetteworld.blogspot.com/

Naliex pisze...

spokojnie nie napisałam tak :) ale dziękuję za szczerość i być może przyznaje się do błędu !

Spokojnie nie jestem zbieraczką komentarzy i nie oczekuję tego na siłę od innych :) Pozdrawiam i miłego dnia

Naliex pisze...

''jak u Ciebie zimowo już '' to jest ironia co do zdjęcia bo wiadomo że nie jest to przed Twoim domem :) nie odbierz mnie proszę źle !! Nie mam zamiaru Ciebie obrazić i być niemiła ! :)