wtorek, 16 października 2012

Kebab

Robią w szkole u Was tzw. kebaby? Poelga to na tym, ze wywraca się plecak na lewa stronę i sie z powrotem wkłada do niego książki i zasuwa tak jak na obrazku na dole :D ;D  Bo u mnie właśnie tak . ;D Siedze sobie na niemieckim i sie uczę słówek bo pani mowiła że nam zaraz zrobi kartkówkę, a tam na tyle klasy jak zawsze na niemcu sie z czegoś śmiaili. Mój kolega chciał zabrac plecak mojej kolezance z ławki, ale pani to zauwazyła i zapytała się kogo ten plecak bierze, no i ona sie  skapnęła. No to ja mysle sobie ciekawie czy mi tak zrobili ja patrze normalnie ze 2 min patrzyłam sie na ten moj plecak, bo nie mogłam uwierzyć zrobili mi z plecaka kebaba! ;D I wszyscy zaczeli się śmiać i tak całą lekcje .;D Nawet pani swoja teczkę schowała, żeby jej tak nie zrobili ;p. Robia u Was w szkole tak? ;D Jutro pisze konkurs z fizyki trzymajcie kciuki <3 


2 komentarze:

Marlena Pyszczek pisze...

Niewiele osób, ale robi czasami xd
Oooo, ja też jutro pisze konkurs
z fizy. Nic nie umiem, ale co będzie :D
Ps. Powodzenia! :))

Unknown pisze...

Uwielbiam robić komuś kebaby <3 ale są potem wściekli! ^^
Ja nigdy nie bylalm ofiarą kebaba :P
yeach :D

Wbij do mnie i zostaw po sobie ślad ^^