poniedziałek, 17 grudnia 2012

KONKURS. :D

Wczoraj o 19 zaczęłam robic  choinkę z makaronu. Miałam ją zrobić dzisiaj, ale ten kto nie przyniósł na dzisiaj to miał dostać 1 a ja nie chciałam :D Niżej macie zdjęcie choinki. Nie jest moż może one pierwszej jakości, ale zdjęcie robione telefonem w szkole ;D. Robi sie ją bardzo prosto. Zaczynamy do wycięcia stożka z tekturki A3. Potem przyklejamy makaron na klej sylikonowy. Następnie odstawiamy do wyschnięcia. (Ta choinka schnęła całą noc.)  Potem spryskujemy sprejem i chwile czekamy. Jak sprej wyschnie przyklejamy koraliki i gotowe. Mi to zajęło jakies 70 min ;). (oczywiście bez schnięcia). Przypominam o konkursie na najładniejszego bloga ;d Powiedzcie o nim znajomym. Każdy może wziąść udział, pod warunkiem, że posiada bloga. Linki do blogów zostawiajcie pod tą lub poprzednią notką ;D Więcej info w poprzednim poście :D.




8 komentarzy:

jezykimoje pisze...

śliczna choinka !
możemy widzieć jak ją zrobić?

dibidibidab pisze...

Cudowna choinka !!

zm pisze...

tez robię choinki z makaronu ! :)
bardzo ładna Ci wyszła ^^

Unknown pisze...

Genialna ta choinka! Nigdy nie robiłam czegoś takiego, ale chyba muszę spróbować. Nawet nie "chyba", a koniecznie ;)
Zapraszam do siebie,
Mai
http://ludzka-sokowirowka.blogspot.com/

schizofreniczna prostytutka pisze...

masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

Unknown pisze...

śliczna choinka!:)

Ally♥ pisze...

Śliczna jest ta choinka <3 Zapraszam do mnie:
http://nastolatka-o-wszystkim-i-o-niczym.blogspot.com/?m=0

Unknown pisze...

Śliczna choinka :) ! Ja zawsze robiłam z szyszek ;D