sobota, 22 grudnia 2012

Sprzątanie ;) .

Niestety nie udało mi się zrobić zdjęcia, naszej pięknej udekorowanej klasy. ;D. Dzisiaj przed 10 zaczęłam sprzątać w swoim pokoju. Cały błyszczy. Wszystko jest dokładnie pomyte. Sprzątanie skończyłam po 14, czyli sprzatałam około 4 godzin. Sama w to nie wierzę. ;D Zaraz idę szykować się do Kościoła. ;D . Już w swoim pokoju ubrałam choinkę, jutro ubieramy taką większą .;D Przypominam o konkursie, który trwa do 24.12.2012r. Więcej info w poprzednich postach. Linki do blogów możecie zostawiać również w komentarzach pod tym postem. 

PS. Byłam w 100% pewna, że wczoraj nie będzie końca świata. A Wy? Baliście się? :p

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ja się nie bałam. Też byłam pewna ze to tylko głupie gadanie.

Marlena Pyszczek pisze...

Też nie wierzyłam w koniec świata. ;]

WESOŁYCH ŚWIĄT! :)