sobota, 19 stycznia 2013

Oceny!

Totalnie nie wiem o czym mam napisać. Coraz mniej osób odzwiedza mojego bloga ;/ Ferie zaczynaja mi się za tydzień. Cały dzień pada u mnie śnieg, jest juz go ponad kostki. :D I dobrze. Dzisiaj miałam przed 11 kolędę. Jak już pisałam wcześniej wiecie, że jestem w trzeciej klasie gimanzjum. Nie wiem jeszcze jaką ocenę będę miała z historii, (4 albo 5), jednak na kartce od wychowawcy mam wpisana czwórkę. To moje oceny:




Osoby, które mają średnią ponad 5,00 w naszej szklole dostają stypendium, w tym równiez ja. Widząc moje oceny pewnie połowa z Was uzna mnie za wielkiego kujona, a wcale tak nie jest. Lubię chodzic na dyskoteki, jestem wyluzowana, Nie staram sie miec ocen na siłe, jak mi nie wychodzi piątka to trudno. Nie latam za nauczycielam jak głupia, żeby mi ją postawił. Braliście udział  w konkursie o Janie Pawle II? Bo ja tak, ale jeszcze dokładnie nie wiem czy przeszłam dalej. ;p. Jakie macie oceny na semestr? Piszcie w komentarzach ;).

2 komentarze:

Wiktoria Kustra pisze...

Mam podobne oceny :3

Gin pisze...

Mam podobne oceny do cb i też wcale nie jestem kujonem :D Ja nie pisałam tego o papieżu, tylko przedmiotowe ( matma, fiza, chemia )