sobota, 26 stycznia 2013

Pysia i Krecik xd

Nareszcie dzisiaj oficjalnie zaczeły mi się ferie. :d Oceny wystawione, zachowanie podsumowane. Jesteście ciekawi jaka wypadłam w tym semestrze? Nawet jeśli Was to nie obchodzi to i tak napisze. Mam średnią 5,13 i zachowanie wzorowe. ;D . Dzisiaj z rana (dokładnie przed 12, haha "z rana") wyszłam na dwór  porobic foty psom. Jak już wspomiałam wcześniej kupiłam sobie nowy aparat fotograficzny Olympus VR-340 w Neonet. Ma dużo ciekawych funkcji więc musiałam go wypróbować ;). A tu kilka fotek. Ps. Cały czarny pies to Pysia a brązowo-czarny Krecik. :D

 





3 komentarze:

pantera pisze...

A mi się ferie kończą!!! Nie wytrzymam w szkole. :C

Anonimowy pisze...

A ja dopiero będę miała ferie od 11 lutego. : )

Świetne zdjęcia ^.^

i słodkie psiaki : >

Unknown pisze...

Super piesio :)
Ja obserwuję, będę wpadał częściej i zapraszam do wzięcia udziału w konkursie u nas, bardzo łatwo można wygrać bon na super ciuszki ;)
www.ourloveourpassion.blogspot.com